top of page

#如何當個好上司/ 同事管理
作為一個上司,在關注業務發展的同時亦不能忽略同事管理每天相處有很多磨合在日積月累,也許會感到困身與煩惱。對於督導手法,自由空間可以助你一臂之力,讓你有空間檢視以往,再用新角度與方法當一個稱職的上司。

除咗業務發展同埋管理工作, 最大嘅煩惱可能就係你身邊嘅同事,同事表現不似預期, 督導同事令你煩惱。關於督導同事, 咁橋FA識識地,知道少少理論,又有少少經驗,話唔定可以幫到你搵個空間, 具體睇睇你嘅情況, 用新角度幫你消除煩惱。

#如何當個好上司 / 另類企業培訓

作為一個上司,每天實在有太多的事要兼顧,為著公司業積奔波培訓同事,似乎是很遙遠的事。自由空間的另類企業培訓與坊間的主流模式有別,重視實踐參與。透過互動,從真實經驗分享中反思與學習。

老細日理萬機,培訓呢啲濕碎嘢等我哋幫下你,想提升同事溝通聆聽表達能力、湊客湊好啲、同事合作順利啲,FA嘅另類企業培訓唔係硬生生理論,唔係坐定定聽書。透過互動參與,討論嚟回顧學習,同事有貼身嘅反思同發現,裝備好自己返返去公司度發揮所長。

#如何當個好上司/人本工作專業培訓

自由空間的人本工作專業培訓適用於社福機構、教育以及醫護界。以創意藝術手法融入專業培訓,應用於評估 (Assessment)、發展 (Development)、預防 (Prevention) 或補救 (Remedy)中自由空間亦會提供督導支援,讓學習不單止是紙上談兵。

無論你係社福、教育、醫護界,我哋喺度可以學一啲創意藝術手法,FA 嘅人本工作專業培訓唔單止有得學,學後仲有督導支援,令同事有信心應用、唔駛撞彩、唔駛白撞、學咗之後得心應手。

bottom of page